Markkinointi palveluna

Markkinointipäällikkö-palvelu | Marketing as a Service (MaaS) | Digi- ja perinteinen

Digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin palveluita voi hankkia tarpeen ja tilanteen mukaan. MaaS eli Marketing as a Service toimii samalla tavalla kuin muidenkin palveluiden hankinta. Monet yritykset, jotka eivät esimerkiksi koe, että heillä olisi tarvetta palkata kokopäiväistä markkinointipäällikköä, valitsevat usein markkinoinnin palveluratkaisuna.

Markkinointipäällikkö-palvelu on räätälöitävissä yrityksesi tarpeiden mukaan. Kokonaisuudessa markkinointi koostuu seuraavista vaiheista: Markkinoinnin suunnittelu, budjetointi, aikataulutus, toteutus, seuraaminen, datan keruu ja raportointi.

Markkinointipäällikön esimerkkityötehtäviä ovat esimerkiksi:

  • Verkkokaupan hallinta (kampanjat, mainostaminen somessa ym.)
  • Sosiaalisen median työkalujen hallinta ja mainostaminen eri kanavissa.
  • Brändiviestin terävöittäminen (Miten puhutaan, kenelle puhutaan. Mitkä ovat yrityksen arvot, miten yritys erottuu muista, miten yritys näkyy ja kuuluu).
  • Markkinointimateriaalien tuottaminen (digitaalinen ja printti).
  • Messujen ja tapahtuminen suunnittelu.
  • Hyvin tiivis yhteistyö yrityksen myynnin kanssa. Tätä kohtaa ei voi painottaa liikaa, sillä myynti on usein se joka tietää miten myydään ja markkinoinnin tärkein tehtävä on tukea myyntiä.

Ota yhteyttä, niin kartoitamme teidän yrityksen tarpeet.
Markkinointipäällikkö | Hinnasto >